Support

Support/kundeservice - Alle hverdager kl. 9.00 - 17.00

Tlf: 977 78 693
 
 
Spørsmål & svar
 

For at det skal være enkelt for deg å få hjelp har vi samlet de vanligste spørsmålene vi får fra kunder her.
 
 
1. Når kommer pakken min? 
Dette avhenger av hvilken dag du har bestilt på og om det er noen helligdager i nærheten. Pakken vil bli sendt fra oss innen 24 timer. Alle våre varer sendes med Posten/Bring, normalt er Postens leveringstid 2-7 virkedager. 
 
 
 2. Hvordan vet jeg at min bestilling er godkjent og registrert? 
Du vil motta en ordrebekreftelse etter endt bestilling og betaling. Kontakt gjerne vår kundeservice på kundeservice@pynttilfest.no hvis du er usikker.
 
      
3. Jeg har sendt noen varer i retur, har dere mottatt den? 
Du vil motta en e-post når vi har behandlet din retur. Normalt tar dette ca 2-4 dager. 
 
 
4. Hvilken betalingsalternativ bør jeg bruke?
Hos oss kan du enten betale med Visa/Mastercard eller Klarna faktura. Klarna sender faktura direkte til din epostadresse når varene blir sendt fra vårt lager.
 
 
5. Hva gjør jeg hvis jeg har mistet min Klarna faktura? 
Send en e-post til info@klarna.no og forklar hva det gjelder. De sender deg ny faktura.
 
      
6. Hvorfor kan kan jeg ikke handle med Klarna som betalingsvalg?
Når du velger Klarna så gjør de en automatisk kredittsjekk av deg. Det er viktig at du bruker den adressen som er registrert på deg i folkeregisteret når du registrerer deg på Klarna. Kontakt Klarna på info@klarna.no hvis kjøpet ditt blir avvist. De kan også kontaktes på telefon; 21 01 89 90. Kundesenterets åpningstider er mandag - fredag 08.00 - 17.00. 
 

7. Hva er Klarna konto?
Betalingsmåten for deg som selv vil velge hvor mye du betaler hver måned. Men Klarna konto er mer enn det! Bortsett fra at du alltid får hjem varene dine innen du betaler, samler du alle kjøpene dine på en konto. Dette gjelder også om du har handlet i flere forskjellige butikker via Klarna konto. Det betyr kun en faktura, uansett antall kjøp. 

· Få alltid varen før du betaler 

· Betal fra 95 kr/mnd eller 1/24 av totalbeløpet
· Du trenger aldri å gi ut bankkort opplysninger 
· Alle kjøpene dine samles på en konto og på en faktura
· Handle nå - betal i slutten av førstkommende måned
· Du kan når som helst betale hele beløpet med en gang
 

 8. Jeg ønsker et produkt, kan dere skaffe det? 
Vi prøver alltid å lytte til ønsker og se hva vi kan gjøre med hvert enkelt tilfelle. Kontakte oss på kundeservice@pynttilfest.no 

 

9. Bestillinger Utenfor Norge?
Pr i dag sender vi ikke varer utenfor Norge. Men vi jobber med å finne en løsning på det.

 
 
10. Har dere en butikk og hvor jeg kan jeg hente varer for å unngå porto/ frakt?
Vi har ikke fysisk butikk, men du kan velge å hente varene på vårt lager. Da krysser du av for dette alternativet i kassen.
 
 
11. Jeg får ikke betalt med mitt kort, hva gjør jeg? 
Vårt betalingssystem for kort inneholder et sikkerhetssystem som heter 3D-secure. Ved betaling i kassen blir du sendt til din egen banks betalingsløsning. Her krever noen banker at du bruker Bank-id for å gjennomføre kjøpet. Nettleseren må ha installert Java for at dette skal gå igjennom, noe som ofte kan være er problem på enkelte nettlesere og via Apples produkter.
     
Vi anbefaler at du prøver en annen nettleser (Explorer, Chrome, Safari,Firefox) og sørger for at Java er installert. Hvis din nettleser ikke har Java blir du som regel spurt om dette kan installeres. Last ned Java på www.java.com. Alternativt kan du betale via PayPal som vanligvis er helt problemfritt.
 
 
12. Hvor er min bestilling?
Har du ikke mottatt pakken din innen 7 dager etter at den er sendt fra oss, tar du kontakt med kundeservice@pynttilfest.no 
 
  
13. Hvor lenge blir pakken min liggende på Posten?
Pakken blir liggende hos Posten i maks 14 dager. Hvis du ikke henter den ut i dette tidsrommet blir pakken automatisk returnert til oss. Pynt Til Fest AS vil belaste kunde med en avgift på 300 kr for uavhentede pakker. Avgiften dekker returfrakt og håndtering.
 
 
14. Jeg har ikke mottatt noen hentelapp eller SMS fra Posten. Hva gjør jeg?
Har det gått 7 dager eller mere fra vi sendte din pakke, ta kontakt med ditt lokale postkontor slik at de kan sjekke om den ligger der. Posten sender som regel ut en SMS eller hentelapp når pakken er fremme.
 
  
15. Hvordan returnerer jeg varer?
Vi har 14 dagers full returrett på alle varer som ikke har brutt forsegling uansett returgrunn. Send oss en epost og send varen tilbake til oss. Returkostnadene må kjøper betale, vi henter ikke ut pakker som sendes i oppkrav. Vi overfører tilbake pengene på den konto som beløpet kom fra eller vi redigere på din faktura når varene er mottatt.